معاملات انگشتر عقیق

ساخت وبلاگ


عقیق یمنی چه می‌باشد؟ باز‌بینی و آشنایی گونه های عقیق و رنگ آنان
اشکال عقیق
عقیق یمنی چه میباشد ؟
سنگ عقیق یمنی همانگونه که از اسمش پیداست استخراج گردیده از معادن عقیق سرزمین یمن هست به همین علت به‌این اسم نامگذاری شده‌است .

سنگ های عقیقی که از معادن یمن استخراج می گردند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در مقایسه با سنگ دیگر معادن از بها بالاتری برخوردارند.

عقیق های یمنی عقیق هایی خوش رنگ، یکدست و کیمیا بوده و عموم طرفداران به سنگ های قیمتی و کلکسیونى، از میان سنگ های عقیق، معمولا سنگ عقیق یمنی را تعیین آنهاست.

 

 


غیر عقیق یمنی خرید انگشترعقیق در اشکال متفاوت موجود هست که از گونه های عقیق می قدرت عقیق خزه ای، عقیق شجری، عقیق خراسانی و… را اسم پیروزی که هر یک از این دسته عقیق ها خاصیت درمانی بخصوصی دارا‌هستند و همینطور گونه های سنگ عقیق رنگ های بخصوص خویش را دارا‌هستند که هرکی بر مبنای ذوق وسلیقه خویش یک کدام از را گزینش می‌کنند.

 

ویژگی ها ظاهری سنگ عقیق چه میباشد؟
عقیق یک سنگ سیلیسی کریستالی میباشد که از گدازه های آتشفشان ها به وجود میاید که ظاهری درخشان و رنگ های زیبایی دارااست و هرکس را به طرف خویش جذب می‌نماید. این سنگ با ارزش همان گونه که گفتیم از گدازه های آتشفشان و یا این که از لایه ها و رگ های سنگ های آتشفشانی ساخته و یا این که یافته می گردد. سنگ عقیق ها در گونه های متفاوت وجود دارا‌هستند که هرمورد از این سنگ عقیق ها خاصیت درمانی متفاوتی دارا هستند که هرکسی بر مبنای نیاز خویش و یا این که بر مبنای ذوق وسلیقه خویش یکی‌از این اشکال عقیق را تعیین و گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد.

خاصیت و رنگ اشکال عقیق
همانگونه که در صدر به آن اشاره کردیم گونه های عقیق خاصیت درمانی و رنگ های بخصوص خویش را دارا هستند که هرکس بر مبنای ذوق و سلیقه خویش یک کدام از آنها‌را تعیین می‌نمایند. برای خاصیت و رنگ عقیق ها می اقتدار عقیق خزه ای را نمونه زد. رنگ عقیق خزه ای بسیار خوشگل میباشد مثل اینکه بر روی یک سنگ سپید پاره ای خزه وجود داشته باشد این سنگ خاصیت درمانی متعددی داراست مثل معالجه گردن درد و یا این که ساخت کسب و فعالیت و روزی زیاد و یا این که تولید خود‌با‌وری و غیره که بخش اعظمی از مردم به خیال این خاصیت این عقیق را گزینش می‌کنند و یا این که عقیق شجری که یکی گونه های سنگ های عقیق میباشد و رنگ این سنگ سپید یا این که کبود میباشد که در درون آن تصاویری دیده میشود که با گذر دوره این تصاویر بزرگتر میگردند. عقیق شجری سبب از در میان بردن بی خوابی می‌شود و سبب اعتماد بنفس و بخت می‌گردد. همینطور می قدرت از اشکال عقیق عقیق یمنی را اعلام کرد که‌این عقیق به رنگ قرمز رنگ مایل به قهوه ای و یا این که زردرنگ میباشد که‌این سنگ عقیق منجر نگهداری تعادل و یاری به تمام نقاط تن و خودداری از خون ریزی می‌شود و یا این که عقیق خراسانی که‌این عقیق نیز در رنگ مشابه عقیق یمنی میباشد و بعداز عقیق یمنی گران بها ترین عقیق میباشد که‌این عقیق نیز خاصیت بخصوص خویش را داراست.

 

گونه های عقیق ها

 


معامله گونه های عقیق
برای خرید اشکال عقیق میتوانید از دو طریق مبادرت نمایید. طرز نخستین خرید از تارنما های دارای اعتبار در وب میباشد که به فروش گونه های عقیق می‌پردازند و امروزه یک طریق عالی برای خرید اثاثیه ما یحتاج میباشد. البته بایستی در گزینش تارنما متبوع برای خرید توجه متعددی نمائید زیرا امروزه اشخاص بهره جوی‌بار متعددی وجود دارا هستند. یک کدام از دیگر از طریق های خرید سنگ عقیق متبوع مراجعه به دکان ها و مغازه های جواهری میباشد که به فروش این سنگ ها میپردازند. این گونه خرید نیز مزایای بخصوص خویش را دارااست که می اقتدار درین مدل خرید از آنان استفاده نمود. یکی‌از این مزایا استعمال از تجربه فروشنده و مشورت دریافت کردن از فروشنده میباشد که برای شما شاید بسیار مهم و خوب باشد. یکی‌از دیگر از مزایای این جور خرید این میباشد که فرآورده متبوع یا این که سنگ عقیق متبوع یا این که تعیین گردیده را خویش نخستین چشم و بعداز رضایت از سنگ عقیق تعیین کرده آن را خریداری می‌کنید.

روش تولید گونه های عقیق
شیوه تولید گونه های عقیق به دست اشخاصی فیس می‌گیرد که در‌این عمل مهارت دارا هستند و حتی بر روی اکثری از عقیق ها حکاکی نیز انجام میدهند. در تولید عقیق این مهم میباشد که مشتری زن میباشد یا این که مرد، در‌حالتی که مشتری زن باشد ایجاد عقیق برای انگشتر یا این که گردن آویز باشد. چنانچه برای انگشتر باشد بایستی دقیق و کوچک باشد تا آیتم تایید مشتری قرار گیرد و در شرایطی‌که برای گردن آویز باشد می‌تواند پاره ای وسیع نیز باشد. البته درصورتی که ایجاد سنگ عقیق برای مشتری مرد باشد هم می اقتدار ریز و دقیق باشد و هم قادر است پهناور باشد که هر دو در انگشتر برای مشتری آیتم پسند قرار میگیرد. ایجاد عقیق برای انگشتر و یا این که کردن بند بسیار عمل دشواری میباشد و نیاز به زحمت فراوان و آلرژی بالا داراست زیرا با کوچکترین معدود توجهی ممکن میباشد کلیه زحمت های کشیده گردیده نابود شود و سنگ عقیق وخیم گردیده و صورت متبوع صحیح نشود.

برای خرید انگشتر عقیق مردانه میتوانید به مغازه ما مراجعه فرمائید .

 

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت: 11:40

خاصیت کریستال کوارتز روشن (در کوهی)
خاصیت سنگ کریستال و خرید انگشتر عقیق یا این که در موییدر اروپای قدیم زنان ثروتمند گوی های کوارتز روشن را در فصل‌تابستان باخود حمل می کردن چون تصور می کردند همانند یخی میباشد که سبب خنک کردن بدنشان می‌شود. در ژاپن این سنگ دارای شهرت به tama در معنای “جواهر بدون نقص” بود. آن ها تاءمل می کردند که کریستال های کوچک کوراتز در اثر تنفس اژدهای سپید یخ بسته اند و بلورهای بزرگتر و واضح خیس در اثر بزاق دهن اژدهای بنفش به وجود آمده اند!

گروهی از هندوها تصور داشتند که دُر کوهی بوسیله آفریدگار مایا بر روی زمین آمده میباشد. خاصیت سنگ کریستال معمولا شالوده و پایه رازها و مراسم های فقهی در فرهنگهای گوناگون بوده میباشد. در آمریکای جنوبی و مرکزی بلور کریستال کوراتز واضح را بصورت جمجه آدم تراش می دادند و جهت حمد در محل عبادت اجداد یا این که خدایانشان می گذاشتند.

جمجمه تشکیل شده از سنگ کریستال کوارتز واضح در موزه بریتانیا
خویشان افسانه ای مایا داعیه می کردند 13 جمجمه کریستالی مقدس در جاهایی متفاوت مخفی شده‌است و پیشین از دسامبر 2012 که طبق روزنگار مایا آخر عالم میباشد می بایست آنها‌را پیدا و کنار هم بگذارند. در بخش ها مرتفع اسکاتلند اعتقادوباور بر این بود که گردن آویز در کوهی منجر رفع درد همگی می گردد.

شاید یکی‌از مهم‌ترین خاصیت سنگ کریستال در دانش به وسیله نیوتن باشد که به وسیله منشور کوارتز واضح توانست انکسار فروغ و روشنایی عبوری خورشید به طیف رنگهای متعدد را مشاهده و کشف نماید و به این ترتیب ارتفاع موج های گوناگون را اندازه گیری کند.
خاصیت سنگ کریستال کوارتز روتیل دار
خاصیت در مویی (کوارتز روتیل قرمز‌رنگ)در کوهی موی دار منجر تشدید احساسات، تسریع تخلیه رمانتیک و تولید و رویش خوش بینی میشود. کوارتز روتیل دار تقوت کننده ای برای احساسات و نیات شخص هست و تسریع کننده فرآیندهای اظهار وجود شهود، پالایش های رمانتیک، گشایش خل وچل و بسط هوشیاری است.

از لحاظ جسمانی می قدرت از خاصیت سنگ کریستال کوارتز رویتل دار جهت پشتوانه فرایند معالجه جهت تسریع، امداد دهنده رویش و کیفیت گیسو میباشد. کوارتز روتیل دار به آسانی با انرژی در جوش و خروش میباشد به نحوی که گویی پایین تاثیر الکتریسیته قرار گرفته میباشد.

خاصیت سنگ کریستال کوارتز تورمالین دار
خاصیت بلور کوارتز به یار تورمالیناین سنگ شخص را در غلبه بر الگوهای احساساتی خویش تخریبی امداد می‌نماید. همپا داشتن این سنگ حبابی از انرژی را در پیرامون تن تولید مینماید که انرژی های تخریب کننده را به بیرون منعکس می‌نماید. این سنگ برای نگهداری خل وچل فوق العاده است چون نیروهای منفی را هنگام ارتقای تدبیر در پشت سد بند انرژی نگه میدارد.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 13:15


خاصیت سنگ عقیق آبی رنگ(کبود)
اسم انگلیسی: Blue Agate
– متعادل کننده قند خون میباشد.
– تقویت کننده قلب، جریان خون و لوزالمعده میباشد.
– بیماری های لنف، طحال و همگی را برطرف میکند.
– تهیه کننده دستگاه گوارش و روده وسیع میباشد.
– با عفونت های ویروسی و التهابات جنگ میکند.
– در زمانه بارداری بسیار اثرگذار میباشد.
– سبب ارتقا خود‌با‌وری گردیده و توان ایمنی تولید میکند.
– اندام های حسی را نسبت به نیروی دورنی حساس خیس می‌نماید.
– از روستائیان و جنگلبانان و باغبانان حمایت می‌کند.
مرتبط با آرم های فلکی جوزا و سرطان میباشد.
حفظ و شارژ عقیق :
جهت حفظ از خرید انگشترعقیق ، می‌توانید آن را یک توشه در هفته در آب سرازیر بشویید و برای شارژ سنگ ، می‌توانید یک یا این که دو توشه در ماه ، آن را به مقطع ۲ ساعت در مقابل روشنایی خورشید قرار دهید.
برای دیدن خاصیت گوهر سنگ ها کلیک فرمایید.
برای رفتن به دکان صنعت های دستی در این ناب کلیک فرمایید.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 18:10

ت و برش سنگ جیدیت
این سنگ میتواند به انواع بسیار ظریفی برش بخورد. امروزه آن را به طور پیکره های چینی حکاکی گردیده ، بودا ، حیوان‌ها ، اژدها و … می‌بینید.
همینطور اشیاء کاربردی متعددی مانند دکمه ، ظروف گوناگون ، نمکدان و فلفل دان از آن ساخته می‌شوند.
در زیور آلات از آن در تنظیم مهره ، سنجاق سینه و آویز مدال و پابند به کار گیری می‌گردد.

Jadeite
جیدیت
فرآوری جیدیت
برای ازبین بردن رنگدانه های قهوه ای این سنگ و خرید انگشترعقیق از اسید به کار گیری میگردد. اسید آب ژاور منجر میشود تا جیدیت اختلال و فرج یابنده و شکنندگی آن ارتقاء یابد در سود بعد از سفیدکردن ، به وسیله نوعی پلیمر مالامال می‌گردد تا هم نقص‌ و فرج لبریز شود و هم استحکام آن ارتقا یابد و هم ظواهر آن قشنگ شود.

برای اطمینان از اینکه آیا این سنگ با مواد تصنعی و مصنوعی رنگ گردیده یا این که نه از ، چلسی غربال ، به کارگیری می‌کنند. (نوعی غربال تخصصی برای تشخیص رنگ) در‌حالتی که از این غربال به سنگ نگاه فرمایید ، در حالتی که جیدیت رنگ تصنعی و مصنوعی داشته باشد ، آنرا به رنگ قرمز رنگ می‌بینید. صنعت سنگ چین ، جیدیت را مبنی بر ترازو آرایش انجان گردیده بر آن جور بندی می‌نماید.

مبتنی بر این نوع بندی :

تیم A : سنگ رنگ نشده و لبریز نشده و مقاوم میباشد

تیم B: سنگ پرشده و سپید گردیده و رنگ نشده

مجموعه C: سنگ پرشده و رنگ گردیده

تیم D: سنگ تصنعی و مصنوعی

همگی تولیدکنندگان مالک اسم گونه های این سنگ ، تمامی عملیات اجرایی بر سنگ را اعلام می کنند. علیرغم تعداد بسیار زیاد سنگ های فرآوری گردیده، همچنان سنگ طبیعی و دست کاری نشده موجود است.

خاصیت زمین شناسی جیدیت
سیلیکات آلومینیوم سدیم NaAlSi2O6 فرمول شیمیایی
مونوکلینیک (تک شیب – تک خواب ) ساختار کریستالی
سبز، سپید ، نارنجی رنگ ، زرد رنگ ، مشکی و خاکستری رنگ
6.5-7 بر ترازو سنجه گیسو Mohs Scale مشقت
1.652-1.688 انکسار
3.30-3.38 تراکم
به تدریج (تنها در چهره کمبود کریستال ) شکستگی
مات ، نصفه روشن شفافیت
0.020 باخت فروغ و روشنایی
مات ، روغنی ، شیشه ای درخشش
متمایل به سبز – متمایل به سپید و درخشان درخشش رنگی

Jadeite
جیدیت
انواع سنگی شبیه و یا این که دارای ربط
جور دیگر سنگ یشم، نفریت اسم دارااست که به راحتی با جیدیت خطا گرفته میشود. این سنگ رایج خیس و نرمتر از جیدیت می‌باشد. همینطور وزن منحصر کمتر و ساختار کریستالی متفاوتی داراست.

دارنده ادغام شیمیایی متفاوتی میباشد ( نفریت : سیلیکات آهن منیزیم کلسیم ، جیدیت : سیلیکات آلومینیوم سدیم)

جور دیگری سنگ به اسم کلوروملانیت Chloromelanite موجود هست که مقادیری جیدیت در خویش داراست و به آن کازموکلور گفته می گردد.

همگی انواع گوناگون سنگ یشم در یک گروخه قرار می‌گیرند و به عنوان سنگ یشم فروش میروند.

مدل دیگری سنگ به اسم سنگ داربا Aventurine موجود است که اشتباها تحت عنوان سنگ یشم هندی فروش می رود.

همینطور ، یشم روسی Russian Jade و یشم وایومینگ Wyoming Jade (حیطه ای در امریکا ) از گونه های دیگر نفریت می باشند.

سنگ یشم هوتان Hetian Jade (ناحیه ای در چین) نیز برای حکتکی و زیور الات از شانس بالایی برخوردار‌است.

یشم استرالیا یا این که Chrysoprase در مقایسه با جیدیت از تراکم زیر تری برخوردار بوده و دارنده کریستال های سه وجهی میباشد اگر کریستال های جیدیت شرایط خوابیده دارا هستند.

از سایر کانی های دارای ارتباط می شود به سرپنتین Srpentine ، نفلین Nepheline،کلسیت Calcite، کوارتزQuartz آراگونیت Aragonite ، گلاکوفان Glaucophaneو وزوویانیت Vesuvianite اشاره نمود.

سرپنتین از حیث ظاهری شباهت متعددی به جیدیت داراست البته در مقایسه با آن نرمتر بوده و تراکم کمتری دارااست همینطور براقیت روغنی دارااست.

اسطوره ها ، متافیزیک و توان درمانی کریستال سنگ جیدیت
مایاها و آزتک ها بر این اعتقادوباور بودند که جیدیت می‌تواند درد پهلو را تسکین دهد .

همان طور که پیشتر گفته شد اسم جید نیز از عبارت اسپانیایی (Piedra de ijada) در معنای سنگ درد گرفته شده‌است .

چینی ها به سنگ یشم سنگ بهشتی ، سنگ امپراطوری و یا این که سنگ ارزشمند میگویند.

در چین یشم سمبول خیر و خوبی ، خلوص و زیبایی میباشد.

اهمیت و بها و مجبوبیت این سنگ در چین تا جایی میباشد که چینیها ضرب المثلی دارا‌هستند به عبارت : طلا جواهرات ارطشمند میباشد ، یشم بی بها.

چینی ها باوردارند که‌این سنگ دارنده خاصیت تقویتی برای تن میباشد و ارتفاع قدمت آدم را ارتقاء می‌دهد.

چینی ها گاها این سنگ را به طور پیکره هایی آیینی و سنتی می تراشند و تحت عنوان علامت های اقتدار و سرانجام نیک به انها مینگرند.

در فنگ شویی نیز یشم نشانه سالم و خوش بختی میباشد.

چینی ها النگوهایی از سنگ یشم یک تکه میسازند آن را به کارگیری میکنند تا از خاصیت معالجه یآن منفعت ببرند.

روایت های متعددی در رابطه النگو هایی نقل شده میباشد.

اشخاصی که‌این النگو ر در بردارند میگویند هنگامیکه به شدت مریض بودند یا این که مبتلا واقعه ای مشقت بار شدند ، این النگو ها صحیح در طول معضل می شکنند و شخص را شگفت آور شفا میدهند و یا این که جراحت های فرد را بر طرف مینمایند.

گفته میشود این النگو ها انرژی های منفی را جذب می نمایند و بنابراین هر که آنان را در اختیار دارااست را نجات میدهند.

همینطور می‌گویند این سنگ منعکس شدن دهنده معاش شخص می‌باشد در حین های خوب معاش این النگو می‌درخشد و در زمانه دشوار و بیماری درخشش خویش را از دست می‌دهد.

همینطور کفته میگردد که‌این سنگ قلب صاحبش را برای اخذ علاقه فراهم مینماید.

جیدیت ، (Jadeite)
جیدیت ، (Jadeite)
در ستاره شناسی ، یشم نشانه ساختمان بلند ثور میباشد.

نکته : تاثیرات درمانی و متافیزیکی روایت شده به طور سفارش درمانی درین نوشته‌ی علمی تلقی نمی‌شوند.
همگی مباحث سنتی ، آیینی و اسطور های بالا برگرفته از منابع زیادی بوده و تحت عنوان صرفا آیتم جان دار ذکر نشده اند.
این داده ها جایگزین لحاظ دکتر معالج وجود ندارد و در چهره هرگونه عارضه ای به پزشک معالج رجوع کنید.
به کارگیری از سنگ های درمانی هیچ سیرتکامل تضمینی در ازای معالجه قطعی بیماری ها ندارد و نمیتواند زیر هیچ حالت قابل اطمینان باشد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 146 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 12:28


خرید انگشترعقیق به رنگهای خاکی،زردرنگ،سپید،سرخ،سبز و سیاه در طبیعت یافت می‌گردد.

و از دربین آنان رنگهای خاکی،زردرنگ،سپید و سرخ نادر و بیش خاصیت یکسانی دارا هستند. اما عقیق سیاه و عقیق خزه(سبز)هرمورد ویژگیهای منحصر به خویش را دارا‌هستند.

- خاصیت سنگ عقیق سیاه

عقیق سیاه به یاور سنگ کریستال میتواند ما‌را در قبال امواج منفی حمایت نماید.این سنگ در هنگام هجوم احساسات اثر گذار واقع می‌شود.همینطور به حل سختی ها درونی و وصال به آگاهیهای جدید و وارد شدن آن‌ها به سطح ذهن یاری می نماید.عقیق سیاه تمرکز رت زیاد می نماید.همت روده ها را آسوده می‌کند،و دارنده فعالیت تقویت کنندگی بر روی استخوانها ،ردیف مهره ها و نصیب پشت هست.

- خاصیت عقيق سبز

عقیق سبز که دارای شهرت به خزه میباشد،سبب خود باوری در ما می‌گردد.و اقتدار ایمنی تن را بالا می برد.

قرار دادن آن در خانه فضای دلپذیری را ساخت میکند.عقیق سبز برای دیابت و متعادل ساختن در صد قند خون هم اثر گذار میباشد.ضمنا استعمال از آن در طی عصر بارداری خیلی موثر میباشد چون این سنگ با زمین در رابطه میباشد و به شخص ادب می‌دهد.

مرجع خبر:
۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۶:۵۸ پیشین از ظهر
نرم افزار اندروید تلگرام اینستاگرام
برچسب ها:
عقیق، سنگ عقیق خاصیت سنگها
شما اولی نفری باشید که لحاظ می‌دهد

همین هم اکنون لحاظ خویش را تثبیت فرمائید:
اسم
پست الکرونیکی
متن حیث
پایانی مطالب همین تیم
به کار گیری از گوهرها براي موفقيت در زندگي شغلي
به کارگیری از گوهرها براي موفقيت در زندگي شغلي
كاركنان مؤسسات، اشخاصي كه قراردادي كار مي‌كنند، فروشندگان و توليد كنندگان البسه، كارمندان صنعت نفت و...

تأثیر آمتیست بر روی تن
تأثیر آمتیست بر روی تن
این سنگ (آمتیست) از اشکال عقیق هست. عمدتاً به رنگ ارغوانی موجود هست که طولانی تر به آن بهیکم گفته می...

تأثیر عقیق روی تن
تأثیر عقیق روی تن
در شرایطی‌که کسی از انگشتری عقیق استعمال کند ، اندوه و غصه های وی به دور گشته ، حاجت های وی برآورده گشته ، معاندان...

تأثیر فیروزه روی تن
تأثیر فیروزه روی تن
فیروزه مفرح معده هست. برای سردرد بسیار اثرگذار میباشد. استعمال از طوطیا آن برای چشمها بسیار موءثر بوده و...

تأثیر یاقوت روی تن
تأثیر یاقوت روی تن
یاقوت به خیال و خاطر رنگ و ظواهر زیبایی که دارااست بسیار طرفدار داشته و نگاه را در ادامه خویش می‌کشد .یاقوت بسیا...

تأثیر الماس روی تن
تأثیر الماس روی تن
حکمای یونانی چنین گویند که مزاج الماس گرم و کم آب بوده و جايگاه معدود آن مزاج سرد و کم آب دارااست .

مراكز انرژی و سنگ درمانی (Crystal Healing)
مراكز انرژی و سنگ درمانی (Crystal Healing)
پايه ردیف فقرات، ورودی پرانا (انرژي حيات آدم).

خاصیت درمانى سنگها بر پایه ی رنگ آن‌ها
خاصیت درمانى سنگها مبتنی بر رنگ آن‌ها
سنگ هاى قرمز‌رنگ براى كمك به بهبود كم خونى اثر فوق العاده اى دارااست.در مورد ها لاغرى و نحيفى ,فقر غذايى,غش و...

خصوصیت های یاقوت قرمز رنگ
خصوصیت های یاقوت قرمز رنگ
رنگ قرمز‌رنگ ياقوت‌ سرخ ، سمبل عشق و علاقه ، کشور پرستی ، خشم و رنگ گزینه عشق و علاقه کودک ها پرخاشگر میباشد .

آب طلا جواهرات یک مثال از معالجه به نحوه هومیوپاتی در کشور ایران قدیم
آب طلا جواهرات یک مثال از معالجه به طرز هومیوپاتی در کشور ایران قدیم
هرگاه زنی میترسید به عنوان مثال گربه بناگاه از ذیل پای زن فرار و گریز می‌کرد و وی از شدت هراس بی درحال حاضر نقش بر زمین می ...

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 22 تير 1399 ساعت: 16:51


از کجا عقیق بخریم؟

متأسفانه در مرزوبوم ما تعداد مراکزی که برای انتخاب اصالت و ارزش سنگ و جواهرات و خرید انگشترعقیق   موجود هست، بسیار نادر میباشد. معمولا هرکدام از مرکز ها فروش براساس معیارهای خویش، بها سنگی یا این که جواهری را که می خرید، انتخاب می‌‌نمایند. خوشبختانه در راس زمین‌‌شناسی کالج تهران، واحدی فعال میباشد که برای سنگ‌‌ها و جواهرات قیمتی شما از پاراگراف عقیق شناسنامه اصالت سنگ صادر می‌نماید. سنگ عقیق قهوه‌ای گرد در بعدها آویز گردنی کوچک از دانه‌ای ۳هزار تومان در بازار موجود هست و بسته به بعدها و تراش آن ممکن میباشد این بها بالا‌خیس هم برود. در صورتیکه رغبت دارید عقیق مرغوب مانند یمانی داشته‌ باشید بد وجود ندارد بدانید که ارزان‌‌ترین دسته این عقیق معمولا حدود ۵۰هزار تومان فروخته میگردد و بها اشکال مرغوب‌‌خیس هم از ۵۰هزار تومان به بالاست. اشکال تسبیح عقیق هم از ۴۵هزار تومان تا ۲۰۰هزار تومان و حتی بالا‌خیس به فروش می‌‌رسند. حکاکی روی عقیق هم بسته به مشقت آن ممکن میباشد از ۱۵هزار تومان به بالا هزینه داشته باشد. شایسته ترین مرکز ها فروش عقیق تهران، راسته توکل دولت بازار میباشد. شاید بد نباشد بدانید که طولانی تر جواهرفروشی‌های تهران، سنگ‌های موردنیاز خویش را از این بازار تنظیم می‌‌نمایند. برخی از دکان‌های این راسته تکفروشی هم دارا‌هستند. بازار سنگ شهری ری، نیشابور، خراسان رضوی و قزوین هم از سایر بازارهای عرضه دارای اعتبار عقیق میباشند. عقیق جزو سنگ‌های نصفه‌قیمتی معامله می‌گردد.

چطور اصالتش را بفهمیم

برای اینکه بدانید عقیقی که می خرید اصل میباشد یا این که خیر، شایسته ترین منش، اعتنا موقع خرید میباشد. شایسته ترین رویه راه حل هم این میباشد که برای خرید به فروشگاه یا این که شخصی مراجعه‌کنید که روی وی آشنایی دارید و مطمئن می باشید خودش هم آشنایی خیر در رابطه سنگ‌ها داراست. عقیق اصل رگه‌های نقطه‌ای، سوزنی، ابری و مالامال مانند دارااست. حتی ممکن میباشد این رگه‌ها از رنگ دیگری هم باشد. رگه‌های ساخت‌گردیده در عقیق‌های تصنعی و مصنوعی ساختگی بوده و مثل رگه‌های معدنی، طبیعی و دلنشین وجود ندارد. در شرایطی‌که ۲عقیق داشته باشید، یکی از اصل و یک کدام از تصنعی و مصنوعی، عقیقی که سنگین‌‌خیس میباشد، اصل و سنگ سبک‌خیس تصنعی میباشد. عقیق صرفا ۳درجه رنج‌اش از الماس کمتر میباشد، به این ترتیب مقاومت سنگ آن می بایست بالا باشد و با یک ضربه کوچک نشکند یا این که رخنه‌ برندارد. در‌صورتی‌که انگشتری یا این که گردنبندی خریده‌اید که نگین آن با یک ضربه کوچک خش برداشته، متأسفانه احتمال تقلبی‌بودن آن زیاد میباشد. درصورتی که موقع خرید، فروشنده بیش تر از حد با نازکی و آلرژی نسبت به سنگی که به شما نشان می‌‌دهد عکس العمل کرد، همین موضوع هشدار نیکی برای دقت اضافه شما خواهد بود. عقیق اصل طبیعت ضد و نقیض با فصل دارااست؛ فصل تابستان خنک و فصل‌زمستان گرم میباشد، در صورتی گونه صنعتی آن متناسب با تغییرات دما تغییر‌و تحول میکند. عقیق قرمز‌رنگ هواداران اکثری دارااست و مثال طبیعی آن کمتر از سایر گونه های آن میباشد. برخی مرکز ها عقیق اصل را حرارت میدهند و آن‌گاه رنگ سرخ برخی فلز‌ها مانند زنگ آهن را به آن تزریق می‌‌نمایند. تشخیص این گونه عقیق فعالیت هر کسی وجود ندارد و نیاز به ابزار و ماهر است.

مراقبت از عقیق

فیروزه در‌حالتی که در قبال مواد شستشو و مواد چرب مانند کرم قرار بگیرد، کیفیت خویش را از دست می‌‌دهد و سبز لجنی بدرنگ می‌گردد و به‌اصطلاح می‌‌میرد. در واقع این سنگ زنده خاصیت پیشین را نخواهد داشت البته خوشبختانه عقیق به‌برهان بافت کوارتزی خویش به اندازه سنگ‌فیروزه حساس وجود ندارد؛ یعنی موقع شست‌وشوی معمول کاسه یا این که استحمام می تواند یاروهمدم شما باشد. با این حالا بهتر میباشد سنگ عقیق را کمتر در معرض ماده های شوینده، تغییرات دمایی و ضربه قرار دهید. برای شارژ و تقویت خاصیت سنگ هم کافی میباشد آن را ۲ساعت در آب زلال قرار دهید و آن گاه به اندازه ۳دقیقه و خیر اضافه زیرتابش بدون واسطه نوروروشنایی آفتاب بگذارید. در صورتی از عقیق به‌خیر و خوبی نگهداری فرمائید میتوانید مطمئن باشید که موقع فروش قیمت آن نادر نمی شود.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 145 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 12:47


چاکرای سوم: این چاکرا از پر اسم و رسم ترین میباشد و به چاکرای شمسی پر اسم و رسم میباشد که به وجود شخص گرما و عزت نفس می‌بخشد. رنگی که برای ای چاکرا گفته اند زرد رنگ و یا این که زرد رنگ طلایی میباشد و بایستی مواظب بود تا این چاکرا تحریک بیش تر از حد نشود. سنگی مانند کهربا و سیترین برای افزایش عملکرد آن سفارش شده‌است.

چاکرای چهارم: این چاکرا را به جهت قرار دریافت کردن در امتداد قلب چاکرای قلب اسم گذاری کرده اند و علاقه و عاطفه را داخل قلب  جای می‌دهد. رنگی که برای این چاکرا تعیین گردیده سبز میباشد. برای ساخت تعادل درین چاکرا و دوری از رمانتیک شدن بیش تر از حد، سنگ هایی مانند زمرد، زبرجد و زمرد کاربرد دارااست.

چاکرای پنجم:  این چاکرا بر روی گلو واقع شده‌است که به چاکرای گلو هم پر اسم و رسم میباشد و در نقش  یک پل فعالیت مینماید یعنی چاکراهای رمز را به چاکراهای زیرین خویش متصل میکند . ساخت تفاهم مهمترین کاربرد این چاکرا هنگام قرار به دست آوردن در شرایط تعادل میباشد. سنگ های مطلوب برای بهبود این چاکرای آبی، یاقوت کبود، فیروزه و لاجورد هست.

چاکرای ششم: اسم این چاکرا را چاکرای پیشانی نهاده اند و تحت عنوان دیده سوم تن هم بسیار مشهور میباشد و به یاری می نماید تا عالم پیرامون خویش را  فهم نماید و به رنگ آبی رنگ نیلی میباشد. سنگ های آیتم کاربرد این چاکرا آمتیست و فلوریت میباشد.

 چاکرای هفتم: به بالاترین چاکرای جان دار دربدن از در میان چاکراهای اصلی تاج رمز گفته می‌شود و بر روی فرق راز واقع شده‌است. این چاکرا را تحت عنوان منش ارتباطی باایمان مشهور میباشد و بر سطح ها عرفانی و مذهبی شخص مسلط میگردد. رنگ های بنفش، سپید و طلایی را برای این چاکرا بیان کرده اند و برای یاری به کارایی این چاکرا سنگ های عقیق سلیمانی، رز کوارتز و الماس  و خرید انگشترعقیق شایسته ترین هستند.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 14:41


سنگ عقیق قرمز رنگ

 

چاکراهای مربوط به سنگ عقیق قرمز رنگ :
استعمال از گوهرها در چاکراهای ویژه سبب ساز میشود که سطح بیشتری از انرژی اثر گذار و طبیعی سنگ وارد تن گردیده و در صورتی گوهر سنگ در چاکرای مربوطه قرار گیرد، تأثیر و همت مناسب خیس و مشهودتری خواهد داشت.

سنگ عقیق قرمز‌رنگ (سرخ) برای چاکرای خاجی(چاکرای دوم) آیتم به کار گیری قرار میگیرد (سنگ درمانی، شوفل برگر، ج2، ص 138).

سنگ درمانی چاکرای دوم یا این که چاکرای خاجی با سنگ عقیق قرمز‌رنگ
یکی این شیوه ها این میباشد که درمانگر سنگ ها و جواهرات را بر روی بخش های مختلفی از تن که غالبا به اسم چاکرا شناخته می گردند قرار می‌دهد . (چاکرا ها مرکز ها تمرکز و جریان انرژی در تن می‌باشند) و در شیوه بعدی درمانگر با چیدن سنگ ها و کریستال ها در حوالی تن کانال ای از انرژی را تولید کرده که تن به وسیله آن اشراف میشود .

سنگ هایی که چاکرای دوم را فعال می‌کند:
خرید انگشتر عقیق عقیق قرمز‌رنگ

تمام سنگ های نارنجی رنگ:

کارنلین (سنگ عقیق قرمز‌رنگ)، اوپال آتشین (یشم و عقیق اتشین)، سنگ یشم نارنجی رنگ و …

رنگ نارنجی رنگ، نشانه انرژی میباشد. رنگ نارنجی رنگ ، از اختلاط دو رنگ قرمز رنگ و زرد رنگ نتایج میشود:

رنگ قرمز رنگ نماد شخصیت و زردرنگ نشانگر عقل میباشد؛ از عده شدن این دو، غلبه بر خشم و در اختیار گرفتن بر خود نتیجه ها میگردد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 15:58


سنگ عقیق
عقیق یا این که آگات از سنگ های نصفه قیمتی و جزو کانی هایی میباشد که از تعدادی عنصر شیمیایی ساخته شده میباشد. عقیق سنگی سیلیسی و نوعی از در کوهی میباشد. عقیق به رنگ های سپید تا خاکستری تیره و سیاه، رنگ زرد تا قرمز رنگ، سبز و آبی رنگ پر‌نور میباشد و فی مابین جواهرات سکو دوم سنگی دارای شهرت میباشد. [۱]

چگونگی تشکیل سنگ عقیق
در تمدن فارسی معلوم آمده میباشد: خرید انگشترعقیق در فیض جریانهای آب در سنگهای سیلیسی یا این که سنگهای سیلیکات دار و یا این که در فیض بلندشدن گازهای اسید از داخل زمین تولید می‌شود و در خلال سنگهای دیگر بوجود می‌آید. مخصوصاً در میان سنگهای آذرین سطحی که ساختمان سماکی دارااست.[۲]

شایسته ترین عقیق ها
در تحفه حکیم خداپرست آمده میباشد که شایسته ترین آن سرخ، رنگ زرد و سپید میباشد.[۳] گفته حکیم بازهد شاید برگرفته داستان بشیر دهن باشد که می‌گوید: به امام باقر علیه السلام گفتم: «چه نگینی برای انگشترم تعیین کنم؟»

فرمود: «چرا عقیق سرخ و زرد رنگ و سپید را گزینش نمی کنی؟ اینها در فردوس، سه کوه‌اند. معدن عقیق سرخ در پردیس در کنار منزل پیامبر آفریدگار میباشد، معدن عقیق رنگ زرد در کنار منزل فاطمه علیهاالسلام و معدن عقیق سپید در کنار منزل امیرالمؤمنین علی علیه السلام.

پای هر کوهی رودی جاری میباشد از برف سردتر، از عسل شیرین خیس و از شیر سفیدتر که جز محمد و آل محمد و شیعیانشان از آن نمی نوشند. هر سه رود از آبگینه کوثر سرچشمه می‌گیرند و به یک جا می ریزند. این کوه های سه‌گانه خدا را تسبیح و برای دوستان عزیز آل محمد استغفار میکنند. شیعه‌ها آل محمّد هرمورد از این سه عقیق (سرخ، رنگ زرد، سپید) را به انگشت خویش نمایند، جز خیر و نیکویی و فراوانی ِ روزی و امنیت از آسیب ها و شر پاد شاه ستمگر و انچه که مایه واهمه آدمی میباشد نخواهند روءیت کرد.[۴]

در اختیارات بدیعی آمده میباشد: اجناس آن بسیار میباشد در بلاد یمن و کنار دریا بحر روم و نیکوترین آن بود که بغایت سرخ و واضح بود. [۵]

نزهةالقلوب نیز همین مقاله آمده میباشد: بر یک‌سری مدل میباشد و سرخ آن که صفای لون اضافه دارااست به بود و آن در ملک یمن اضافه میباشد.[۶]

گونه های عقیق
عقیق سلیمانی: عقیق سلیمانی یا این که سنگ باباقوری یا این که خلنگ دسته رگه دار سنگ یمانی (chalcedony) میباشد. سنگ یمانی خویش سیرتکامل ای از در کوهی (کوارتز) میباشد.
رنگ رگه های عقیق سلیمانی سپید و سیاه میباشد. به آن سیرتکامل که رگه های رنگی اش به جای سیاه، طیف هایی از قرمز‌رنگ می باشند عقیق یمانی (Sardonyx) می‌گویند. عقیق یمانی را معمولاً به طور گنبدی یا این که به طور تیله می تراشند. بعضی از عقیق های سلیمانی طبیعی میباشند اما بسیار از آنها‌را با نقاشی کردن و لکه دار کردن عقیق ایجاد می‌نمایند

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 12:30


خرید انگشتر عقیق سبز با چاکرای قلب در دارای ربط می‌باشد. آن را فعال مینماید و انرژی آن را آزاد می سازد.
– این گوهر با تحریک کردن کبد سبب به بیرون کردن سموم از سیستم گوارش و جسم می‌گردد
– از خاصیت انگشتر عقیق سبز و در کل دیگر رنگ های آن می شود به معالجه و ترمیم اندامها و ایرادات ناباروری، اختلالات ریوی و غدد تیموس اشاره نمود.
– در سوی بهبود خستگی های خیالی و جسمی نیز تاثیر گزار میباشد.
– در طول زمانه بارداری و همینطور در سوی رویش مناسب جنین موثر میباشد.
– این سنگ تقویت‌کننده‌ی نقاط متعدد تن و سبب ساز تولید تعادل و هماهنگی در تن میباشد.
– همینطور خواب شب را برای فرد دارای‌ی این نگین آهسته، متعادل و شیرین می‌سازد.
– برای بهبود دیابت و متعادل ساختن درصد قند خون نیز اثر گذار و تاثیرگزار میباشد.
– همینطور در دفع بلایای طبیعی همانند تغییر تحول جهت گردباد، حفاظت از خردسالان در خطر مخصوصا در پرت شدن از طول اثرگذار میباشد و همینطور در رونق کسب و معاش نقش به سزایی داراست.
– این نگین در معالجه اختلالات پانکراس و بهتر شدن همت دستگاه گردش خون در تن اثرگذار میباشد و با توان متعادل کنندگی خویش ترک دربین مغز و قلب را لبریز میکند.
– مانند خواص سایر اشکال عقیق، عقیق سبز هم یک گوهر حفاظت کننده هست و همینطور برای معالجه میگرن و سردرد، خطاها گوارشی، رویش و استخوانها قابل استعمال میباشد.
– از مهمترین خاصیت انگشتر و گردن بند عقیق سبز می شود به یاری به بهبود سالم دیده اشاره کرد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 15 تير 1399 ساعت: 13:14


اشکال عقیق

– بالا بردن خود‌با‌وری
– بالا بردن ایمنی تن
– متعادل ساختن قند خون
– موءثر برای زنان حامله
– بیماری های چشمی
– برای درمان بیماری های صرع، کلید، روده، پروستات
– تقویت ریه و کبد و مغز و محرک دستگاه گوارش

 

عقیق رنگ زرد (Agate):

گونه های خرید انگشتر عقیق
– برای تزکیه و تصفیه دستگاه گوارش

– غدد پانکراس و لوزالمعده
– دفع بدی، ارتقاء رزق و روزی، رفع دیده جراحت، برآوردن حاجات
– ارتقاء توان بدنی

عقیق سرخ Agate:

گونه های عقیق
– معالجه بیماری پوستی از گزاره آکنه
– معالجه کمردرد، پادرد، استخوان درد، دردهای ماهیچه ای، معالجه استرس، اضطراب، میگرن، اشکال راز دردهای عصبی، بهبود کارکرد معده
– تقویت و نیرو دهنده قلب، همه، طحال و اعصاب و روان و از در میان موفق سستی

– تقویت شم شنوایی، ناخن ها، پوست، گیسو،دیده و پاها
– دارویی تقویتی برای دستگاه ایجاد مثل

عقیق سیاه Agate :

گونه های عقیق
– زیاد کردن تمرکز
– سهل و آسان کردن کارایی روده
– خاصیت تقویت کنندگی بر روی استخوان ، ردیف فقرات و پشت

– التیام عفونت ها و التهابات
– پشتیبانی کردن تن در قبال آسیب معده

-دارنده خواص گرمادهندگی
-تصحیح ساز گردش خون در تن
-بیش تر از کلیه در معالجه بیماری های پوستی و آکنه بسیار موءثر میباشد

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 14:18


عقیق چه طور تشکیل می‌گردد؟

عقیق یک کدام از کاربردی ترین موادی میباشد که در هنر کنده کاری سنگ های طاقت فرسا آیتم به کارگیری قرار میگیرد.
اکثری از سنگ های عقیق در سنگ های آتشفشانی و یا این که گدازه های باستانی یافت میشوند.

در حفره های ساخت گردیده بوسیله مواد مذاب گریزو فرار، کمی از ماده سیلیسی در لایه های منظم روی هم انباشته می‌شوند و بنابراین عقیق بوسیله گدازه های آتشفشانی تشکیل می‌شود.

خریدسنگ عقیق همینطور به وسیله رگه ها و شکاف های جان دار در سنگ های آتشفشانی شناخته می‌شود. در صورتیکه در عقیق برش های مقطعی تولید شود در‌این‌صورت می قدرت رگه هایی به طور خطوط موازی را در آنها رویت کرد.

او‌لین لایه از ماده جانور در حفره ها در واقع پوسته عقیق را تشکیل میدهد که ساختار این پوسته معمولا از یک ماده معدنی به رنگ سبز تیره میباشد.
جواهر عقیق در واقع یکی‌از اشکال کوارتز ریز روشن میباشد. کیفیت مناسب و رنگ زیبای آن موجب شده‌است که‌این سنگ تحت عنوان سنگ نصفه قیمتی گزینه به کار گیری قرار گیرد.
عقیق مجموعاَ به وسیله رسوب سیلیس جانور در آبه های ذیل زمینی بر روی حفره های جان دار در سنگ های آذرین به وجود میاید.
عقیق در واقع از لایه های متحدالمرکزی در حوالی دیواره های حفره ها و یا این که به طور لایه های افقی از تحت این حفره تشکیل میشود. در کل می اقتدار اظهار کرد ساختار الگوهای نواری یکی‌از خصوصیت های منحصربفرد عقیق به حساب آورده می شود.

تنوع رنگی عقیق

سنگ عقیق در طیف گسترده ای از رنگ ها دربرگیرنده قهوه ای، سپید، قرمز‌رنگ، خاکستری، صورتی، سیاه و سپید و رنگ زرد مشهود است.

این تنوع رنگ به جهت ناخالصی های جانور در‌این سنگ تولید می‌شود.

رنگ های گوناگون ساخت گردیده به وسیله ترکیبات متعدد رسوب آب های تحت زمینی به درون حفره ساخت میشوند.

این لایه های تولید گردیده در عقیق موجب ساخت رنگ های جذاب و الگوها و طرح های بی نظیری در‌این سنگ شده‌است.

گونه های متنوع عقیق برای کاربردهای گوناگونی گزینه استعمال قرار میگیرند به عنوان مثال از این سنگ گران بها برای تولید جواهرات قشنگ و خاتم کاری ها و همینطور در ایجاد مدل های برخی از فنجان ها کاربرد داراست.
رنگ عادی عقیق خاکستری مایل به سپید و آبی رنگ میباشد.

عقیق دارنده اشکال متنوعی میباشد که بوسیله طرح ها و رنگ های متنوع آنان‌را از یکدیگر متمایز می‌کند.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 14:00


 عقیق : پیشینه، اشکال، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و بها سنگ عقیق اصل  خاصیت عقیق بر روح و جاری
از بعدازظهر های قبل، قبایل و ملل قدیمی عالم، این نگین را مقدس می می داند اند و آن را از خویش به دور نمی ساخته اند، طبق باورشان سنگی بوده میباشد که حرز و پشتوانه بشر ها در مقابل بلایا و حادثه ها به ویژه در مبارزه ها به شمار می آمده میباشد.

* این گوهر  خوف و ترس را به دور می‌کند ، دل را قادر می سازد، جانوران موذی و سمی به دور گشته و جراحت نمی رسانند.

* از خاصیت عقیق سرخ این میباشد هرنوع خون‌ریزی را بند آورده و به ویژه برای زنان، بسیار اثر گذار هست.

* از سایر خاصیت عقیق تبارک، شادابی و آرامشagate-Detection عقیق : پیشینه، اشکال، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و بها سنگ عقیق اصل

روح و همینطور بر طرف شدن اندوه و غصه و غم های روحی است.

خرید انگشتر عقیق اصل برای تقویت نقاط متعدد تن و همینطور برقراری تعادل و هماهنگی در آنان بسیار اثر گذار هست.

* استعمال از انگشتر عقیق اثری بسیار متعددی در زدودن انرژی های منفی از دور و بر دارااست، همینطور سبب ساز پاک سازی هاله ای از انرژی های منفی میگردد.


 عقیق : پیشینه، گونه های، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و ارزش سنگ عقیق اصل  فضیلت ها عقیق در احادیث
 عقیق : پیشینه، گونه های، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و ارزش سنگ عقیق اصل

۱- او‌لین سنگی که ایمان آورد!
فرستاده اکرم (ص) به علی (ع) فرمود:« ای علی! انگشتر را در چنگ راست کن تا از مقربان الهی باشی.حضرت علی (ع) پرسید: چه انگشتری را در چنگ کنم؟ نبی فرمود: عقیق قرمز رنگ؛ چون ویّلین کوهی بود که به وحدانیّت خدا، به نبوت اینجانب و به وصی بودن تو یا این که علی و امامت فرزندان تو و اینکه فردوس برای محبان تو و شیعه ها فرزندانت میباشد، اقرار کرد.»
امام درست گو (ع) فرمود:« دوست دارم که هر مؤمنی پنج انگشتر را در چنگ داشته باشد (یکی‌از آن ها) عقیق میباشد و آن مخلص ترین نگین ها برای پروردگار و ما اهل بیت میباشد…».
۲ – اولی سنگ ولایت مدار!
حضرت رضا (ع) فرمودند:« در روز غدیر، پروردگار ولایت علی (ع) را بر اسمان های هفت گانه و بعد از آن بر کوه ها عرضه داشت. او‌لین کوه هایی که به ولایت اقرار نمودند، سه کوه بود: کوه عقیق، کوه فیروزه و کوه یاقوت.»
۳ – ثناگوی الهی!
فردی سرویس امام (ع) پهنا کرد: فدایت نحس! چه نگینی بر روی انگشتر بگذارم؟ حضرت فرمود:« ای بشیر! چرا از به کار گیری عقیق قرمز‌رنگ و زردرنگ و سپید غافلی؟ چون این سه، سه کوه در پردیس می باشند؛ عقیق قرمز رنگ بر در منزل فرستاده خداوند (ص) سایه افکنده میباشد و عقیق زرد رنگ بر منزل فاطمه زهرا(س) در پردیس و سپید نیز بر منزل امیرمؤمنان (ع) در پردیس سایه افکنده میباشد و کلیه ی این منزل ها یک کدام از میباشد… و به حقیقت این سه کوه، خداوند را تسبیح و تقدیس و تعریف میگویند و برای طرفداران قبیله نبی (ص) آمرزش می طلبند».
۴ – معراج!
رسول اکرم (ص) در باب شب معراج می‌فرمایند:« آن قدر به خداوند نزدیک شدم که نزدیک خیس از آن قابل تصور وجود ندارد. پروردگار در آنجا با اینجانب در بین دو کوه عقیق کلام اعلام کرد»


عقیق : پیشینه، گونه های، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و بها سنگ عقیق اصل  خاصیت عقیق در روایات
 عقیق : پیشینه، اشکال، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و ارزش سنگ عقیق اصل ۱ – خاصیت عقیق : فقرزدایی
حضرت درست گو (ع) فرموده اند که دستی که در آن، این گوهر باشد، بسیار خیره کننده میباشد که از درهم و دینار (پول) خالی باشد…
همینطور حضرت رضا (ع) فرموده اند که‌این نگین، فقر را از در بین می‌برد و دست کردن آن، نفاق را بدور می‌نماید.
و نیز فرمودنده اند که هر کس این انگشتر را در اختیار نماید، حاجتمند نمیگردد.
۲ – خاصیت عقیق : وسعت رزق و روزی
حضرت باقر (ع) می‌فرمایند: که کسی که یکی‌از گونه های آن را در چنگ نماید و شیعه ی اهل بیت نیز باشد، به غیر از خیر و وسعت در رزق نمی بیند و غنی از مردم خواهد شد.
۳ – خاصیت : ارتقا اجر
امیرمؤمنان علی (ع) فرموده اند که دو رکعت نماز با این انگشتر، برابر با هزار رکعت نماز میباشد که سوای این انگشتر خوانده می‌شود.
۴ – خاصیت عقیق : تسریع در اجابت دعا
امیرمؤمنان علی (ع) فرمودنده اند که دستی دوستداشتنی خیس از دستی که در آن، این گوهر باشد، به سوی پروردگار برای دعا بلند نشده میباشد.
و همینطور حضرت راست گو (ع) فرموده اند که معبود دوست می‌دارد دستی که در دعا به سوی وی بلند می‌شود، در آن دست از این انگشتر باشد.
۵ – خاصیت عقیق : ایمنی از بلایا
امام علی (ع) فرمودند این انگشتر مایه ی برکت خواهد بود و ایمنی از آسیب ها خواهد آورد.
۶ – خاصیت : آخر و عاقبت به خیری
نبی اکرم (ص) فرمودند : « هر کس انگشتر عقیق در مشت نماید، سرنوشت به خیرخواهد شد.»
۷ – خاصیت عقیق : غربت از مصیبت به شرط حبّ علی (ع)
امام کاظم (ع) فرموده اند که معبود به خودش عهد و پیمان خاطر نموده است که هیچ گاه دستی را که‌این انگشتر را پوشیده، کیفر نمی نماید، به‌این شرط که ولایت علی (ع) را داشته باشد.
۸ – خاصیت عقیق : حزن زدایی
نبی آفریدگار (ص) فرموده اند که تا‌وقتی‌که انگشتر با این نگین در مشت داشته باشید، غم و حزن بر شما وارد نخواهد شد.


 عقیق : پیشینه، اشکال، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و ارزش سنگ عقیق اصل شایسته ترین معادن
 عقیق : پیشینه، اشکال، تشخیص اصالت، احادیث، خاصیت و بها سنگ عقیق اصل

مجموعاَ منابع این سنگ روی کره زمین فراوان هست، اما یک کدام از کشورهایی که بالاترین مقدار منابع این گوهر در رنگ ها و طرح های گوناگون در آن موجود است کشور‌ایران میباشد. شهرستان نمین که در اردبیل جای‌دارد از پاراگراف مطرح ترین معادن این کانی در دنیا می باشد. همینطور در خراسان و حریم مشهد نیز بسیار کوه ها و معادن بی نیاز یافت می‌گردد. این سنگ های قیمتی و تزییتی در کشورهای دیگری زیرا یمن، هندوستان، جمهوری اسلامی ایران، چین موجود است. معادن عقیق سرزمین یمن در حوزه‌ جنوبی شهر صنعا جای‌دارد که به حیث فقهی این سنگ لبریز خاصیت ترین است.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشترعقیق , نویسنده : عماد silver001 بازدید : 146 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 14:43


 عقيق کبود :آنچه تابحال در رابطه خاصيت سنگ عقيق کبود نميدانستيد طرز هاي تشخيص سنگ اصل با تصنعي
 عقيق کبود :آنچه تابحال در رابطه خاصيت سنگ عقيق کبود نميدانستيد

• سنگ عقيق کبود با حريق سوزانده نميشود.
• رنج سنگ عقيق قادر است روي شيشه خط بيندازد.
• نگين عقيق در قبال نور و روشنايي اشکالي همانند حباب يا اين که کندوي زنبور از خويش نمايان مي نمايد.
• اجسام نوک تيز روي انگشتر عقيق تاثيري ندارند و شکافي توليد نمي‌کنند.


 عقيق کبود :آنچه تابحال در رابطه خاصيت خرید انگشتر عقيق کبود نميدانستيد خاصيت انگشتر عقيق در حرف ائمه
بخش اعظمي از ائمه بر خاصيت انگشتر عقيق از پاراگراف خاصيت عقيق کبود در گشايش روزي بسيار تاکيد نموده‌اند.

?- حضرت امام راست گو (ع) در باب خاصيت انگشتر عقيق مي‌فرمايند: هر فردي که انگشتري از عقيق به هم پا داشته باشد پريشان نگردد و مادامي که با خويش داراست اندوهي به وي نرسد.
?- حضرت امام رضا (ع) از فوايد انگشتر عقيق ميفرمايند: عقيق فقر و تنگدستي و درويشي را مي زدايد.
?- حضرت امام راست گو (ع) از فضيلت انگشتر عقيق مي‌فرمايند: انگشتر عقيق در اختيار خويش قرار دهيد که ميمون است و فردي که انگشتر عقيق دارااست اميد‌داريم که عاقبتش نيک باشد.
?- در رابطه فضيلت و خاصيت انگشتر عقيق، حضرت محمد (ص) فرمودند: کسي که انگشتر عقيق در چنگ داشته باشد حاجتش برآورده مي‌شود و در حديث نبوي ديگر نقل شده، فردي نزد نبي اکرم ( ص) آمد و گلايه کرد که سارق در منش به اينجانب رسيد و اموال من را پيروزي حضرت فرمودند: چرا انگشتر عقيق در چنگ نداشتي که آن از هر بدي آدمي را نگهداري مي نمايد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عماد silver001 بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 18:57


رینگ عقیق
رینگ عقیق
یک قطره صورت اوپال تخته سنگ عجیب در نقره
رینگ عقیق بسیار مختلف از گونه های دیگر از رینگ میباشند که در بخش اعظمی از اشکال از opals و از این رو گزینش گسترده ای از پیکربندی موجود هست. مانند اپال, همگی ما شخصیت های گوناگون. دوست داشتن و دوست نداشتن های متفاوت.

بخش اعظمی از دختران به عنوان مثال صرفا دوست دارم جواهرات ولی اینجانب می‌دانم که بعضا که نمیخواهد در امر آن در تمامی کیفر. این چیزی که فوق العاده درخصوص آدم میباشد. میباشد تنوع بی آخر از مردم موجود هست.

البته آنچه در آن میباشد راجع‌به اوپال و از این رو رینگ عقیق که آنان‌را اختصاصی. خوب, شایسته ترین منش برای جواب بدین سوال میباشد به بقیه رینگ سنگ جواهر بسیار دوست داستنی و شاید بهتر شناخته گردیده از خرید انگشتر عقیق که.

الماس, ولی, به ذهن فورا, و مروج این سنگ دوست داستنی از پاراگراف یک عمل تبلیغاتی خوب انجام داده اند, با حمایت ستاره فیلم, فیلم ها, و مجلات شیک و مد میباشد که در ذهن بخش اعظمی از دختران, قطعه آخرین طلا و جواهرات و جواهر میشود یک رینگ الماس.

رینگ عقیق
بولدر عقیق به صورت آزاد با الماس
از این رو تعامل و عروسی تعهدات اکثر وقت ها با الماس دارای ربط. و البته این بود که مدام آیتم در عصر حجر و در زمانه امروزی وجود ندارد. برای مثال, در یک معنا نسبتا امروزی, کسانی مانند پرنس چارلز در انگلستان بخشید شاهزاده خانم دایان یک رینگ یاقوت کبود آبی‌رنگ وسیع اشراف با الماس های کوچک که ولی تعجب آور نگاه.

Even so, مگر اینکه شما یک الماس و یا این که کارشناس سنگ های رنگی میباشد, به مردمی ترین تمام الماس نگاه به عبارتی جداگانه از پیکربندی خویش را و این فلز گزینش, آیا طلای سپید و زرد رنگ. همین دستور به یاقوت کبود, یاقوت, زمرد, گارنت, و دیگر سنگهای مدل وجهی.

ولی, درصورتی که یاقوت رنگ قرمز‌رنگ میباشد, یاقوت کبود آبی رنگ خیس میباشد, یا این که زمرد سبزتر میباشد, شما به صورت کلی قادر است تفاوت ولی با این حالا به, به جرأت می‌گویم که اضافه مردمی که حقیقتا نمی دانید تفاوت.

رینگ عقیق, ولی, ایستادگی کردن تحت عنوان های متفاوت. خیر صرفا به خیال آن ها معمولا با یک گنبد به جای جنبه های برش, البته اشکال آن‌ها‌را تحت عنوان فوق بی انتها میباشد. در اینجا برخی از مثال:

کریستال رینگ عقیق
رینگ عقیق
اوپال کریستال سبک مار در 18K طلا و جواهرات
رینگ عقیق
یک خوشه از opals کریستال به دور
رینگ عقیق که اسم داده شد, نمیشود چون آن ها یک ساختار کریستالی بلکه این میباشد که هنگامی برای او‌لین توشه کشف شد که کارگران معدن اصلی نمی دانم چه چیزی به آن ها جواب چون بعضا از آن‌ها تماما واضح شد (ملاحظه کنید که از روش) صرفا با چشمک می‌زند از رنگ, و دیگر افراد مقداری روشن شد.

هنوز سایر افراد مات شد. ولی تمامی آن ها در رنگ و مانند کریستال سبک خیس شد می‌تواند "به نگاه" و خیر صرفا سطح یا این که کدر. از این رو مقطع رینگ از 'اوپال کریستال،. اعتنا داشته باشید که اشکال. حتی در‌این نوع, شما بایستی سه یا این که چهار ذیل شاخه جداازهم هم پا با یک تعیین بی انتها از رنگ ها و الگوهای

سیاه و سپید رینگ عقیق
رینگ عقیق
اوپال سیاه در طلا جواهرات رنگ زرد با الماس
رینگ عقیق تشکیل‌شده از عقیق سیاه و سپید یک روایت تماما مختلف می باشند. هنگامی اولی توشه کشف شد, مجدد آن ها نمی دانستند که چه گونه آنان‌را تعریف البته اعتنا به‌این که رنگ عقیق به صورت طبیعی با یک مبنا تیره و یا این که سیاه از آنچه که به اسم "potch اوپال" ظواهر شد, در سود پیش مسئله از سنگ بودن تیره خیس و شایان توجه خیس از خواهر نازکی طولانی تر پر رنگ آن, کریستال عقیق.

به عبارتی که تا قبل از این گفته شد درخصوص اوپال سیاه و سپید. میباشد تنوع بی انتها از رنگ ها و الگوهای موجود است و, بیشتر گردیده بدین, تغییرات در عمق رنگ با دقت به آنچه سایه ای از خاکستری را به سیاه و سپید در دور‌نما از سنگ

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 16:30


چطور اصالتش را بفهمیم 

برای اینکه بدانید عقیقی که می خرید اصل میباشد یا این که خیر، شایسته ترین شیوه، اعتنا موقع خرید میباشد. شایسته ترین روش راه حل هم این میباشد که برای خرید به دکان یا این که شخصی رجوع نمایید که روی وی آشنایی دارید و مطمئن میباشید خودش هم آشنایی نیکی در رابطه سنگ‌ها داراست. خرید انگشتر عقیق اصل رگه‌های نقطه‌ای، سوزنی، ابری و مالامال مانند دارااست. حتی ممکن میباشد این رگه‌ها از رنگ دیگری هم باشد. رگه‌های ساخت‌گردیده در عقیق‌های تصنعی و مصنوعی ساختگی بوده و مثل رگه‌های معدنی، طبیعی و دلنشین وجود ندارد. در شرایطی که ۲عقیق داشته باشید، یکی‌از اصل و یکی از تصنعی و مصنوعی، عقیقی که سنگین‌‌خیس میباشد، اصل و سنگ سبک‌خیس تصنعی میباشد. عقیق صرفا ۳درجه مشقت‌اش از الماس کمتر میباشد، به این ترتیب مقاومت سنگ آن می بایست بالا باشد و با یک ضربه کوچک نشکند یا این که رخنه‌ برندارد. در صورتی انگشتری یا این که گردنبندی خریده‌اید که نگین آن با یک ضربه کوچک خش برداشته، متأسفانه احتمال تقلبی‌بودن آن زیاد میباشد. در‌صورتی‌که موقع خرید، فروشنده بیشتراز حد با نازکی و آلرژی نسبت به سنگی که به شما نشان می‌‌دهد واکنش کرد، همین موضوع هشدار نیکی برای دقت بیش تر شما خواهد بود. عقیق اصل طبیعت ضد و نقیض با فصل داراست؛ فصل تابستان خنک و فصل‌زمستان گرم میباشد، در حالتی که مدل صنعتی آن متناسب با تغییرات دما تغییر‌و تحول میکند. عقیق قرمز رنگ هوا داران بخش اعظمی دارااست و مثال طبیعی آن کمتر از سایر گونه های آن میباشد. برخی مرکز ها عقیق اصل را حرارت می دهند و آن‌گاه رنگ سرخ برخی فلز‌ها مانند زنگ آهن را به آن تزریق می‌‌نمایند. تشخیص این مدل عقیق فعالیت هر کسی وجود ندارد و نیاز به ابزار و متخصص است. 

مراقبت از عقیق 

فیروزه درصورتی که در قبال ماده شوینده و مواد چرب مانند کرم قرار بگیرد، کیفیت خویش را از دست می‌‌دهد و سبز لجنی بدرنگ می‌گردد و به‌اصطلاح می‌‌میرد. در واقع این سنگ زنده خاصیت قبل را نخواهد داشت ولی خوشبختانه عقیق به‌برهان بافت کوارتزی خویش به اندازه سنگ‌فیروزه حساس وجود ندارد؛ یعنی موقع شست‌وشوی معمول کاسه یا این که استحمام قادر است همدم شما باشد. با این درحال حاضر بهتر میباشد سنگ عقیق را کمتر در معرض ماده های شوینده، تغییرات دمایی و ضربه قرار دهید. برای شارژ و تقویت خاصیت سنگ هم کافی میباشد آن را ۲ساعت در آب زلال قرار دهید و آن گاه به اندازه ۳دقیقه و خیر بیش تر زیرتابش بی واسطه نوروروشنایی آفتاب بگذارید. در صورتی‌که از عقیق به‌خیر و خوبی حفظ فرمایید می توانید مطمئن باشید که موقع فروش قیمت آن نادر نمی شود.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 14:44


 

در رابطه فواید انگشتر عقیق، امام رضا (ع) فرمودند: عقیق فقر و تنگدستی و درویشی را برطرف می‌نماید و در حدیث دیگری امام می‌فرماید کسی که قرعه به انگشتر عقیق بزند سود وی تمام خیس خارج میاید.

امام درست گو (ع) در رابطه فضیلت انگشتر عقیق فرمودند: که انگشتر عقیق در اختیار فرمایید که خوش‌یمن میباشد و کسی که انگشتر عقیق داشته باشد امید‌وار‌یم که عاقبتش نه باشد.

 

 


در رابطه فضیلت و خاصیت انگشتر عقیق، حضرت محمد (ص) فرمودند: کسی که انگشتر عقیق در اختیار داشته باشد حاجتش برآورده میشود و در حدیث نبوی دیگر منقول میباشد فردی نزد پیامبر اکرم ( ص) آمد و گلایه کرد که سارق در راه و روش به اینجانب رسید و اموال منرا پیروزی حضرت فرمودند که: چرا انگشتر عقیق در مشت نداشتی که آن از هر بدی نگاه می‌دارد آدمی را.
قبلی ازاینکه افسردگی زندگیتان رانابودکند..
اصلی ترین آکادمی کنکور

 

خاصیت و فواید انگشتر عقیق

اثرات انگشتر عقیق,انگشتر عقیق,تصویر انگشتر عقیق

خرید انگشتر عقیق برای تبارک، شادابی و ادب روح بسیار اثر گذار میباشد

 

از دیرباز، قبایل و ملل سابق دنیا، عقیق را سنگ مقدسی می می داند اند و آن را از خویش بدور نمی کرده اند، عقیق سنگی میباشد که آن را حرز و پشتیبان آدم در مقابل بلایا و حادثه ها به ویژه در مبارزه ها می شمارند. انگشتر عقیق برای ارتقاء درآمد و رونق کسب و فعالیت و راحت شدن امور بسیار موثر میباشد.

* انگشتر عقیق برای خودداری از خون‌ریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار مفید میباشد.

* انگشتر عقیق برای تقویت نقاط متفاوت تن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن‌ها بسیار اثرگذار میباشد.

* به کارگیری از انگشتر عقیق اثری فراوان داراست و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از فضا، سبب ساز پاک سازی هاله ای از انرژی های منفی می گردد.

* انگشتر عقیق برای بزرگ، شادابی و متانت روح و همینطور بر طرف شدن حزن و غصه و غم های روحی بسیار موءثر میباشد.

 

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 12:57

عقیق به طور کامل طبیعی یا این که رنگ طبیعی تراش خورده در کمددیواری

عقیق یمنی بهتر میباشد یا این که عقیق های رنگ طبیعی جمهوری اسلامی ایران ؟


همان طور که گفته شد شایسته ترین مدل عقیق، عقیقی میباشد که تماما طبیعی باشد. از آنجایی که اکثر عقیق های یمنی مو جود در بازار آیتم بهسازی قرار گرفته اند به این ترتیب عقیق های به طور کامل طبیعی ( رنگ طبیعی ) جمهوری اسلامی ایران به مراتب بهتر از عقیق های یمنی هستند.

ارزش عقیق سرخ


مهم‌ترین پارامتر مفید بر بها عقیق سرخ، جور سنگ میباشد. عقیق های سرخ به طور کامل طبیعی ( رنگ طبیعی ) دارنده بالاترین کیفیت هستند و به واسطه بهسازی از کیفیت خرید انگشتر عقیق کاسته میگردد. ارزش عقیق های سرخ به طور کامل طبیعی به مراتب فراتر از عقیق های یمنی ( اکثر عقیق های یمنی جان دار در بازار بهسازی گردیده اند ) میباشد.

پارامتر اثر گذار دیگر بر بها عقیق کارنلین، رنگ آن میباشد به گونه ای که هر چه رنگ سنگ از نارنجی رنگ به قرمز رنگ بگراید بها سنگ عقیق افزون می‌شود.

عصمت سنگ سو‌مین پارامتر دیگر تاثیرگذار بر بها سنگ عقیق سرخ میباشد مراد از عصمت و طهارت سنگ، وجود ناخالصی دست کم در سنگ میباشد به نحوی که هر اندازه سنگ دارنده ناخالصی کمتر باشد ارزش سنگ فراتر می رود.

وزن سنگ، پارامتر تاثیرگذار چهارم بر نرخ‌گذاري این سنگ خصوصا در مثال های به طور کامل طبیعی آن میباشد.

در مثال های احیا گردیده ( بهسازی گردیده ) سنگ های عقیق سرخ، کیفیت بهسازی انجام گرفته نیز عاملی اثر گذار بر نرخ‌گذاري سنگ های عقیق سرخ احیا شده‌است. در برخی از این سنگ ها، نقاشی کردن انجام شده سطحی بوده و در برخی دیگر رنگ در عمق سنگ نفوذ نموده است.

در میان عقیق های سرخ بهسازی گردیده، مجموعاَ می قدرت اظهار کرد عقیق های سرخ یمنی دارنده قیمت بالاتری از عقیق های سرخ احیا گردیده خراسانی میباشند.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 16:56

خرید انگشتر عقیق

 

green-agate-4 عقیق سبز : کلیه چیز در رابطه سنگ عقیق سبز + خاصیت فوق العاده آن 12210-gem-stone-icon عقیق سبز : همگی چیز در رابطه سنگ عقیق سبز + خاصیت فوق العاده آن معادن عقیق سبز

این گوهر در آغاز در قرن چهاردهم میلادی در استان های شمالی لهستان و در منطقه سیلسیا (Silesia) یافت شده‌است که‌این دستور درین محل به علت تمام شدن کانی خوب و خالص انجام نمیشود البته به جای آن در شهر کوئینزلند میهن استرالیا شایسته ترین مدل عقیق سبز استخراج می شود. اما معادن متفاوتی برای سنگ عقیق سبز در مرزو بوم ایالات متحده در ایالتهای اورگان ، آریزونا و کالیفرنیا و در مرز و بوم آفریقای جنوبی موجود هست.

 

مثال دیگری از سنگ عقیق سبز از سال ۱۹۵۰ از مرزوبوم زیمبابوه در مجموعه کشور ها افریقا استخراج می‌گردد که در آن به جای عنصر رنگساز نیکل ، عنصر کروم با ایزوتوپ سه ظرفیتی (chromium(III) oxide) منجر تشکیل رنگ سبز در کانال کریستالی سیلیس می باشد و با عناوینی نظیر mtorolite یا این که mtorodite یا این که matorolite در سنگ شناسی شناخته شده‌است. این کانی افزون بر مرز و بوم زیمبابوه در بولیوی، غرب مجموعه کشور ها استرالیا، آناتولیا (Anatolia) در ترکیه، کوه‌های اورال (Ural mountains) روسیه و کشورهای بالکان مشاهده شده‌است. از این سیرتکامل عقیق سبز مثال های مربوط به زمان امپراطوری روم باستان به صورت هایی زیرا جواهرات و مهر باقی‌مانده میباشد.

 

مختلف بودن این دو مدل سنگ عقیق سبز بوسیله یک ابزار جواهر شناسی به اسم غربال چلسی قابل تشخیص میباشد چون که کار کشته به تشخیص سنگهای کروم دار همچون زمرد میباشد و عقیق سبز با محتویات کروم را می شود به راحتی از سیرتکامل نیکل دار بوسیله غربال چلسی تشخیص اعطا کرد. فعلا در بازار جمهوری اسلامی ایران سیرتکامل خالص عقیق سبز استرالیایی کمتر یافت میگردد و بخشی از مثال های اصل وارد شده دارای ارتباط به کشورهای بنا شده در آسیای جنوب شرقی و هندوستان میباشد.

معاملات انگشتر عقیق...
ما را در سایت معاملات انگشتر عقیق دنبال می کنید

برچسب : خرید انگشتر عقیق, نویسنده : عماد silver001 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 18:24